Reklamace

Informace k reklamaci

Reklamace zboží nikdy není příjemná věc a to jak pro zákazníka, tak pro nás prodejce. Děláme vše proto, abychom reklamace zboží naprosto minimalizovali, avšak zcela jim pochopitelně zabránit nejde. Když už k této situaci dojde budeme se Vám snažit maximálně vyjít vstříct a reklamaci se pokusíme vyřídit bez zbytečných odkladů a průtahů. Výhodou je, že zboží i náhradní díly běžně, až na vyjímky držíme skladem a případné problémy jsou řešeny velice pružně.

Dovolujeme si Vás pouze upozornit, že důvodem k reklamaci nemůže být poškozené zboží přepravou, které nebylo při přebírání od přepravní společnosti překontrolováno. Kdykoli se Vám při přebírání zásilky nebude cokoli zdát, máte právo požádat řidiče o kontrolu zboží, pokud ten nebude chtít čekat doporučujeme do přepravního listu uvést, že řidič odmítnul kontrolu zásilky a zboží můžete klidně přebrat a zkontrolovat doma. Je pochopitelné, že u velkých zásilek jako jsou např. masážní a sprchové boxy atd. nelze kontrolu nepoškozenosti provést "na ulici", proto zboží v klidu zkontrolujte doma (v den doručení) a v případě, že shledáte poškození neprodleně nás informujte - nejlépe je využít reklamační formulář. Pouze v případě viditelného či smyslového poškození (sype se sklo, zásilka rachtá, je výrazněji poškozený obal atd.) zásilku nepřebírejte a do přepravního listu uveďte, že zboží nebylo převzato z důvodu poškození a my Vám obratem zašleme zboží nové.

Zboží je před expedicí vždy kontrolováno.

Pro bližší informace si můžete přečíst obchodní podmínky.

partnerské weby

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace