Doprava a platba zboží

Doprava a platba zboží je nezbytnou součástí provozu všech e-shopů. Níže bychom Vám rádi představili náš systém dopravy, tak aby Vás v procesu objednávky nic nepřekvapilo.

Způsoby dopravy objednaného zboží

Pokud si u nás objednáte zboží můžete volit z následujících druhů přepravy:

Přepravní společnost

Dle povahy objednaného zboží pro Vás vybereme ten nejlepší a nejrychlejší způsob dopravy přímo na Vámi zvolenou adresu. S níže uvedenými přepravními společnostmi pro velké zásilky spolupracujeme spokojeně již dlouhou dobu a mají zkušenosti s přepravou specifického koupelnového zboží. Zásilka Vám může být doručena prostřednictvím:

- České pošty, službou balík do ruky -  malé zásilky, které nemají specifické požadavky na přepravu. Pokud je zboží fyzicky skladem v našich centrálních skladech ve Dvoře Králové n.L. je zpravidla doručeno do druhého dne od podání.  Pokud skladem není, počítá se doba doručení zásilky ode dne naskladnění, což je vždy uvedeno v dostupnosti u každého produktu.

- TopTrans - větší a velké zásilky či specifické zásilky a paletová přeprava. Zboží se statusem "skladem" je zpravidla doručeno v průběhu 1-3 pracovních dnů od podání. Pokud skladem není, počítá se doba doručení zásilky ode dne naskladnění, což je vždy uvedeno v dostupnosti u každého produktu. 

- GEBRÜDER WEISS - větší, velké a vysoké zásilky se specifickými požadavky na přepravu. Tyto zásilky jsou zpravidla doručeny v průběhu 1-3 pracovních dnů od podání, pokud má zboží status "skladem".  Pokud skladem není, počítá se doba doručení zásilky ode dne naskladnění, což je vždy uvedeno v dostupnosti u každého produktu.

 

DOPRAVA ZDARMA

Pro objednávky nad 15000,-Kč máme pro Vás dopravu ZDARMA.

 

Osobní odběr

V nákupním košíku si také můžete zvolit možnost osobního odběru. Toto je možné v místě naší kamenné prodejny a centrálních skladů na adrese: 

Aplomo koupelny, Slovany 3051, Dvůr Králové nad Labem, 544 01,

každý všední den od 08:00 do 15:45. 

Rozvoz Aplomo firemními vozy

Pokud nepotřebujete zboží dodat opravdu rychle je ideální volbou rozvoz našimi firemními vozy. Naši řidiči jsou speciálně školení na rozvoz koupelnového zboží, máte tedy jistotu, že zboží k Vám dorazí v bezpečí naší vlastní firemní péče. Řidič s Vámi zboží v klidu překontroluje a vy tak budete mít prostor si vše v klidu přebrat. Tato služba zahrnuje složení zásilky z auta a kontrolu zboží. Nezahrnuje výnos do patra, do domu nebo doručení v nestandardní době. 
Rozvozy po Praze probíhají zpravidla 1-2x týdně a dodací doba se tak pohybuje mezi jedním až pěti pracovními dny.
Rozvozy do 150 km od Dvora Králové n.L. probíhají v rozmezí 3-10 pracovních dnů.
Pokud objednané zboží není fyzicky skladem v našich centrálních skladech ve Dvoře Králové n.L. počítá se doba doručení zásilky ode dne naskladnění, což je vždy uvedeno v dostupnosti u každého produktu.

Speciální forma dopravy

V případě, že máte zájem o nestandardní doručení zboží jako je sobotní nebo večerní doručení zvolte prosím jednu ze speciálních forem dopravy přímo v nákupním košíku. Cena za tuto formu dopravy je již konečnou cenou za takovou dopravu.

Pokud máte zájem o výnos do patra napište tuto skutečnost prosím do poznámky v objednávce a my Vás budeme kontaktovat ohledně nacenění této služby.

Bezpečnost přepravy zboží

Všechny naše zásilky jsou před expedicí kontrolovány a jsou zasílány v bezvadném stavu. U sprchových koutů, sprchových, masážních a parních boxů a hydromasážních van nepřehlédněte dokumenty v průhledné eurofólii, které jsou vždy nalepené na obalu zboží. Je zde český návod a vyplněný a potvrzený záruční list.
Se zasíláním našich produktů máme dlouholeté zkušenosti a nemusíte mít obavy z přepravy u nás nakoupeného zboží. Zboží je důkladně překontrolované
a zabalené. Mějte prosím na paměti, že převzetím zboží bez výhrady stvrzujete, že jste zboží přijali bez výhrad a v pořádku, tudíž na pozdější reklamace a škody způsobené dopravou nelze brát zřetel. Doporučujeme zboží před řidičem zkontrolovat, zejména jedná-li se o keramiku, sklo a jiný choulostivý materiál a to i v případě, že obal nevykazuje známky poškození, při poškození těchto materiálů nemusí být obal poškozen! V případě sprchových koutů, sprchových boxů, masážních boxů, parních boxů stačí jednoduchá povšechná kontrola zda zásilka takzvaně "nerachtá", což by znamenalo vysypané sklo, které nelze přehlédnout. Toto je zbytečné u zboží jako vodovodní baterie, sprchové sety a ostatní produkty z pevných materiálů. V případě, že řidič není ochoten posečkat na zběžnou kontrolu je důležité zboží převzít s výhradou, že Vám nebyla umožněna kontrola zboží, kterou lze vepsat do předávacího listu nebo terminálu řidiče.

V případě, že je zásilka poškozená, zboží nepřebírejte. Zašleme Vám nové. Pokud se zásilka sestává z více druhů zboží nebo kusů nepřebírejte pouze poškozený kus, ten Vám pošleme nový, je zbytečné vracet celou zásilku.

Výše uvedené rady jsou zde pro spokojenost Vaší i naší, tak abychom společně udělali spokojený obchod a vy jste se k nám rádi vraceli. S pravděpodobností 99% k Vám dorazí zboží naprosto v pořádku a nemusíte mít žádné obavy, pouze Vás vybízíme k opatrnosti, tak aby zbytečně nedocházelo k nedorozuměním. Procento poškozených zásilek je v objemu zasílaných věcí naprosto mizivé, přesto je důležité na něj upozornit.

Platby

Abychom dostáli nárokům moderního zákazníka, je u nás možné volit z mnoha způsobů plateb, mezi nimiž nechybí ani klasická platba na dobírku.

Dobírka

Klasikou a pilířem každého slušného e-shopu je platba dobírkou. Objednané zboží platíte až v okamžiku doručení přímo řidiči. Prosím, aby jste v tomto případě měli připravenou příslušnou hotovost.

On-line bankovní převod

V případě, že máte rádi zboží už zaplacené a neradi disponujete hotovostí můžete zvolit moderní on-line bankovní převod, kde budete přesměrování na bankovnictví přímo své banky a zaplatíte tak z pohodlí domova a bez potřeby platební karty. Platba se nám, na rozdíl od klasického bankovního převodu, připisuje okamžitě a Vaše objednávka tak může být vyexpedována v nejkratším možném čase.
Pohlídejte si prosím Vaše limity pro odchozí platby, tak aby platba v pořádku mohla proběhnout. Pakliže platba neprojde, nedělejte prosím novou objednávku. Objednávku i tak vidíme a budeme Vás kontaktovat.

Platba kartou

Velmi populární způsob platby, kdy budete přesměrování na platební pránu a zaplatíte pomocí své platební karty z pohodlí domova. Platba se nám, na rozdíl od klasického bankovního převodu, připisuje okamžitě a Vaše objednávka tak může být vyexpedována v nejkratším možném čase.
Pohlídejte si prosím Vaše limity pro odchozí platby, tak aby platba v pořádku mohla proběhnout. Pakliže platba neprojde, nedělejte prosím novou objednávku. Objednávku i tak vidíme a budeme Vás kontaktovat.

Platba klasickým bankovním převodem

Pokud jste spíše na klasiku můžete zvolit klasický bankovní převod. Souběžně s potvrzením objednávky Vám přijdou platební údaje a lze zde také k platbě využít moderního QR kódu.

Informace k online platbám

• uvedení poskytovatele platební brány, společnosti ComGate Payments, a.s. včetně odkazu na stránku: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
• uvedení informací o platebních metodách - platby kartou a platebními tlačítky bank se základním vysvětlením průběhu platby
• kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267