SLEVA -5% S KÓDEM PADÁNÍCEN NA VEŠKERÝ KOUPELNOVÝ NÁBYTEK A SLEVA -8% S KÓDEM VANESSALEVNĚJI NA SÉRII VANESSA

Reklamace

Informace k reklamaci

Reklamace zboží není nikdy příjemná věc a to jak pro zákazníka, tak pro prodejce. Děláme vše proto, abychom reklamace zboží naprosto minimalizovali, avšak zcela jim pochopitelně zabránit nelze. Když už k této situaci dojde, budeme se Vám snažit vyjít maximálně vstříc a pokusíme se reklamaci vyřídit bez zbytečných odkladů a průtahů. Výhodou je, že zboží a náhradní díly, až na výjimky, držíme skladem a případné problémy jsou řešeny velice pružně.

Dovolujeme si Vás pouze upozornit, že důvodem k reklamaci nemůže být poškozené zboží přepravou, které nebylo při přebírání od přepravní společnosti překontrolováno. Kdykoliv se Vám při přebírání zásilky nebude cokoliv zdát, máte právo požádat řidiče o kontrolu zboží, pokud řidič nebude chtít čekat, doporučujeme do přepravního listu uvést, že řidič odmítnul kontrolu zásilky a zboží můžete klasicky přebrat a zkontrolovat doma. Je pochopitelné, že u velkých zásilek jako jsou např. masážní a sprchové boxy atd. nelze kontrolu nepoškozenosti provést "na ulici", proto zboží v klidu zkontrolujte doma (v den doručení) a v případě, že shledáte poškození, neprodleně nás informujte - nejlépe je využít reklamační formulář. Pouze v případě viditelného či smyslového poškození (sype se sklo, zásilka rachtá, je výrazněji poškozený obal atd.) zásilku nepřebírejte a do přepravního listu uveďte, že zboží nebylo převzato z důvodu poškození a my Vám obratem zašleme zboží nové.

Zboží je před expedicí vždy důkladně zkontrolováno a pečlivě zabaleno.

Pro bližší informace doporučujeme přečíst si obchodní podmínky.

Formulář pro elektronické podání reklamace

Vybraný způsob není závazný a rozhodne o něm servis.

Přílohy nahrajete přetažením do této oblasti.

Upusťte soubory pro nahrání.

Maximální celková velikost příloh je 10 MB.