Reklamace

Informace k reklamaci

Reklamace zboží není nikdy příjemná věc a to jak pro zákazníka, tak pro prodejce. Děláme vše proto, abychom reklamace zboží naprosto minimalizovali, avšak zcela jim pochopitelně zabránit nelze. Když už k této situaci dojde, budeme se Vám snažit vyjít maximálně vstříc a pokusíme se reklamaci vyřídit bez zbytečných odkladů a průtahů. Výhodou je, že zboží a náhradní díly, až na výjimky, držíme skladem a případné problémy jsou řešeny velice pružně.

Dovolujeme si Vás pouze upozornit, že důvodem k reklamaci nemůže být poškozené zboží přepravou, které nebylo při přebírání od přepravní společnosti překontrolováno. Kdykoliv se Vám při přebírání zásilky nebude cokoliv zdát, máte právo požádat řidiče o kontrolu zboží, pokud řidič nebude chtít čekat, doporučujeme do přepravního listu uvést, že řidič odmítnul kontrolu zásilky a zboží můžete klasicky přebrat a zkontrolovat doma. Je pochopitelné, že u velkých zásilek jako jsou např. masážní a sprchové boxy atd. nelze kontrolu nepoškozenosti provést "na ulici", proto zboží v klidu zkontrolujte doma (v den doručení) a v případě, že shledáte poškození, neprodleně nás informujte - nejlépe je využít reklamační formulář. Pouze v případě viditelného či smyslového poškození (sype se sklo, zásilka rachtá, je výrazněji poškozený obal atd.) zásilku nepřebírejte a do přepravního listu uveďte, že zboží nebylo převzato z důvodu poškození a my Vám obratem zašleme zboží nové.

Zboží je před expedicí vždy důkladně zkontrolováno a pečlivě zabaleno.

Pro bližší informace doporučujeme přečíst si obchodní podmínky.

Formulář pro elektronické podání reklamace

Vybraný způsob není závazný a rozhodne o něm servis.

Přílohy nahrajete přetažením do této oblasti.

Upusťte soubory pro nahrání.

Maximální celková velikost příloh je 10 MB.

    Přihlaste se prosím znovu

    Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

    Děkujeme za pochopení.

    Přihlášení